Ugrás a fő tartalomra

Létezem

öntudatára ébredt volna az egész?
okos lett az ember?
az információ birtoklás együtt jár az önálló gondolatalkotás képességével?
más más csatornákra hullámzunk s így természetes, hogy egyre élesebben válunk el egymástól?
a szél könnyedén szerzett titulusainkat lobogtassa tarka zászlók helyett?
alatta gyülevész csoportok üvölthetik; egyik a másiknak:
te vagya hülye! te vagya hülye!
a tele vízió és a virtuális világ minket szolgál?
az oktatás - ebben a formájában - valóban értünk van?

Vagy:
Uniformizál és egyszerű bábokká, szabadnak hitt rabszolgákká, könnyen mozgatható tömeggé varázsol?
Esetleg  minél tovább tart, annál komolyabb az agymosás és több a melléktermék?
Hallottál már a messiásfóbiáról?
Elitképzésről?
Kiválasztottság érzésről?
Papírgyűjtés 80-as IQ-val? Hm?
Vajon tudod mi a különbség másolás és alkotás között?
Tapasztalat és elmélet között?
Kritika és ítélet között?
Oktatás és kioktatás között?
Elismerés és seggnyalás között?
Hála és hajbókolás között?


Helyettem:
Beszéld meg velük, én nem érek rá, mert fákat ölelgetek.
Szállj vitába velük, én naplementét nézek, csak adott mennyiség elérhető számomra.
Értsd meg őket, én nem érek rá mert gyerekrajzokat csodálok.
Utáld őket, mert nekem az az energia varázsbot keresésre kell.
Hagyd, hogy lenézzenek, amíg én a Mágus hegyről nézek le.
Kérdezz vissza ötven év múlva, hogy tudtak ekkorát tévedni, addig én ötvenszer tévedek el egy titkos völgyben.
Hidd el hogy szabad vagy, hogy azért oktatnak, hogy viríthass a diplomáddal én addig az összes oklevelem elégetem egy tarka rét közepén és papírok helyett egy harmatcseppben tükröződő arcban ismeri el a mindenség, hogy létezem. Az erdőlakók jöttömre nem szaladnak messzire és valami azt súgja átutazóban vagyok. Ahogy te is. Nem vagy felettem és nem vagy alattam, de sosem lehetünk egyenlőek.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Női identitásod mint áru? /nőnapra/

Szívem szerint egy gyűjtés következne itt arról, hogy milyen mocskos módja van a női identitással való kufárkodásnak, ugyanis kuruzslók egész hada lepte el a virtuális világot. De hogy ne legyen nagyon bő lére eresztve helyette a teljesség igénye nélküli felsorolás következik. Hol a vérrel festés hozza meg majd a hőn áhított és elveszített nőiességedet, hol szertartások - akár drogok bevonásával - méhszertartások /pin@gőzölés/ öröm vagy transztáncok /tingli-tangli szabadon "mert mi másokat nem fogunk követni" jobbra zár balra zár szanaszét, ettől leszünk szabadok. Általános körítés a papnőség, kis archetípusos duma, némi gagyi légzőgyakorlat. Elvonulások amik egyszerű receptek a gyógyulásra.  Ha esetleg bármelyikben volt már részed ne bánd, mert nagyon jól működő pszichológiai csapda áldozata lettél. Törődj bele ez van! Az a bizonyos egyszerű recept Végy egy bizonytalan lelkiállapotú embert és kínálj neki azonnali és nagyon egyszerű gyógyulást, tisztulást, egészséget vagy val

Sóhaj vagy kérés

Egy állandósult gondolat, mardossa a torkomat, mint az idei tavasz - általa - lassúlni látszik az ébredésre váró akarat.

Nem tetszik

Fontosak e a megnyílvánulások a virtuális világban? Ha úgy érezzük igen, akkor mégis kinek és miért? Sokszor úgy érzem nekem fontos, hogy elmondjak valamit, kiálljak valami mellett de másnak nem igazán fontos ezért legtöbbször meg is tartom magamnak. Viszont tegnap este sírós röhögőgörcsöt kaptam egy hozzászólástól és komolyan elgondolkoztam. Ezért most veszem a bátorságot és megnyílvánulok. Szeritem a virtuális közösségi platformok át fogják venni a média szerepét. Teljesen lejáratták magukat a minden oldalról fizetett propaganda hírportálok. Azon kívűl, hogy a hitelességük már rég megkérdőjeleződött - remélem, hogy mindenki szemében és minden oldalon -  teljesen beszűkült a kommunikációjuk. De már majdnem hogy mindegy is, mert az információ úgy áramlik közöttünk különböző platformokon, mint a gondolat. Olyan sebessen és színesen. Ez amúgy egy csoda, de van egy kellemetlen oldala is. Na mondom mi volt tegnap. Nézegettem egy számomra nagyra becsült festőművész képét, egy gyűjteményes o